Skip to content

Naravni talenti za prodajo

Te dni dopustujemo v Sukošanu; nekaj kilometrov stran od Zadra. Pred dopustom za to mestece sicer nisem še slišal, a vidim da z razlogom, saj je še ravno dovolj neobljuden, dasiravno najdeš okoli kar precej Celjanov, Mariborčanov in Novomeščanov.

Naš apartma je v prvem nadstropju;v pritiličju pa živita lastnika z družino. Pred odhodom sva bila kar skeptična glede tega, saj sva slišala že kar nekaj zgodb o tečnih lastnikih, ki ti kljub plačilu ne privoščijo mirnega dopusta.

A skrbi so bile že takoj prvi dan odveč. Ob prihodu sta nas pričakala nasmejana Vinko in Kristina. Oddajanje apartmajev in mobilnih hišic jima je stranski posel; Vinko je kapitan tankerjev, Kristina je učiteljica angleščine in nemščine. Hitro se je izkazalo, da sta naravna talenta tako za prodajo kot oblikovanje storitve.

Naredila sta 3 ključne stvari.

1. Pozorno opremljen apartma

Nič v apartmaju ni tja postavljeno po naključju; takoj se vidi, da sta se držala rdeče niti in da so jima pojmi, kot so barvna shema, konsistentnost in funkcionalnost kristalno jasni.

V hladilniku te ob prihodu čaka tudi plastenka vode in na mizi buteljka vina.

Jasno jima je tudi, da za goste to posledično pomeni zelo prijetno bivanje, saj je apartma poleg tega, da je uporaben tudi prijeten očesu. Le na tak način lahko dosežeš presežek zadovoljstva in si ustvariš podlago za priporočila.

To dokazuje tudi dejstvo, da pišem ta zapis.

2. Vsebine

Gosti, ki prvič obiščejo mesto, seveda ne poznajo njegove gostinske in zabavne ponudbe. Na oglasni deski v hodniku visijo tako naslednje stvari:

  • seznam najboljših restavracij po njunem izboru;
  • kontaktni podatki in meni najbolje dostave hrane v okolici;
  • dogodki za tekoči mesec v okolici;
  • vremenska napoved za tekoči teden.

Tako ti niti ni potrebno uporabiti interneta (čeprav seveda ponujajo Wi-Fi v apartmaju), da bi se “orientiral” na dopustu. Hkrati pa s tem odpravljata negotovost pri izbiri gostinske ponudbe. Slednja je razvrščena tako glede na ceno kot tudi na tip hrane. S tem vlivata gostu tako potreben občutek zaupanja, da se ne bo nategnil z izbiro.

3. Osebni stik

Vinko in Kristina imata tri zelo pomembne lastnosti: delavnost, pozornost in empatijo. Ker živita v isti hiši, sta vedno nekako naokoli. Ali delata kaj na terasi, se ukvarjata z zelenico pred hišo ali sta za hišo na vrtu. Tako se velikokrat zgodi, da se srečamo na dvorišču.

Na vsako vprašanje postrežeta z obširnim odgovorom ali priporočilom, vedno imata kaj na zalogi za klepet; naj bo to small talk ali pogovor o življenjski viziji in načrtih. Ko so nas popikali komarji, je Kristina takoj prihitela iz hiše s sprejem in mazilom. Ko smo pozabili odprto okno na avtu, sta nas prišla obvestit o tem. Ko smo odložili blazine na mestu, kjer bi jih jutranja burja odpihnila, jih je Vinko preventivo preložil na varno mesto.

Rezultat vsega naštetega tega je bil, da smo podaljšali dopust še za dva dni – kolikor je pač še manjkalo od našega predvidenega odhoda do prihoda naslednjih gostov.

Vinko in Kristina imata sicer prakso že z oddajanjem mobilnih hišk, apartmaji pa so novi in bili smo prvi gosti v njem (ekskluziva par excellence:). Kar je tako jasno pri njima, je da se ne trudita s prodajo in ustrežljivostjo, ampak preprosto taka sta.

Prvi korak sta sicer naredila s tem, da sta zgradila apartmaje in jih odlično opremila, a za prihodnost je storitev, ki jo ponujata, garancija za to, da bosta imela zasedene zmogljivosti.

Lastniki apartmajev namreč niso v nepremičninskem poslu, ampak so v storitveni dejavnosti. Za navdušenje ni dovolj samo odlično opremljen apartma, ampak tudi to, kako gosta obravnavaš, ko je že tam. 

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.