Standardiziriani e-maili so stalnica in definitino prihranijo veliko časa v komunikaciji z večjim številom ljudi. A na drugi strani se pošiljatelji ponavadi ne zmenijo preveč za naslovnike v smislu prilagajanja sporočila glede na kontekst (časovni vidik, spol, prostor, itd.). Naslovnik se noče počutiti kot del črede, samo eden od mnogih, ki je dobil ta e-mail, ampak se hoče počutit posebnega.

Jutri grem na Fanfaro. Prijavil (in plačal kotizacijo) sem v zadnjem trenutku. Fantje in punce so gotovo pripravili super dogodek (več o tem jutri), malce pa so ga kot mladi upi slovenskega marketinga polomili s temle e-mailom (pustimo stat prejšnje e-maile, ki so včasih prihajali po dvakrat). Kaj torej ni prav?

  • Spol v pozdravu
  • Tiskanje maila – zakaj moram tiskati e-mail, če pa imajo seznam prijavljenih, sam pa vedno nosim s seboj osebno izkaznico?
  • Na koledarju ne bom zabeležil 8. aprila, saj je to jutri in moj spomin seže do enega dneva naprej
  • Tudi odštevanja bolj ko ne, ne bo=)

Pozdravljen/a Anej Mehadžič,

prejeli smo tvoje plačilo za udeležbo na fANfARI ’09. Sedaj si dokončno prijavljen/a na fANfARO ’09 – Študentsko marketinško konferenco. Natisni to obvestilo in ga prinesi na fANfARO ’09 kot potrdilo o plačilu. Ne pozabi na koledarju zabeležiti 8. aprila, ki bo najodmevnejši dan v mesecu.

O vseh podrobnostih te bomo sproti obveščali, ti pa seveda pridno spremljaj našo spletno stran www.fanfara.net.

Za morebitna vprašanja in informacije nam piši na: prijava@fanfara.net

Želimo ti čimhitrejše odštevanje do dneva na fANfARI ’09,

tvoja ekipa fANfARE
www.fanfara.net

Včasih si je lepo vzeti še kako dodatno minuto dela in prilagoditi e-mail naslovniku. Tj. če hočeš, da se naslovnik dobro počuti in če hočeš od njega kaj dobiti. Drugače izbereš generiko in čimprej opraviš z nalogo.