Landing tab je torej tab na Facebook fan strani, ki služi za prikazovanje vsem uporabnikom Facebooka, ki še niso fani blagovne znamke, ki gradi svojo prisotnost na Facebooku. Namen strani je torej povedati uporabnikom, kakšno dodano vrednost jim ta stran prinaša in jih prepričati, da postanejo fani. To je še posebej pomembno za blagovne znamke, ki še niso uveljavljene in močno pozicionirane ali pa to potrebujejo zgolj kot enega dejavnikov hitrejše rasti števila fanov.
Nastavitev landing taba
Landing tab nastavimo s klikom na Settings/Nastavitve in potem v Default landing tab for every one else/Začetni zavihek za vse ostale izberemo tab, ki ga želimo prikazovati vsem, ki še niso fani naše strani.
Elementi dobrega landing taba
Landing tab je kot prvi pitch, ki ga poveš svojim bodočim fanom. Zato je dobro, da pove naslednje stvari:
- kaj je blagovna znamka, ki jo predstavljamo
- zakaj bi uporabnika sploh zanimala blagovna znamka, ki jo predstavljamo (in njena vsebina)
- kaj bo uporabnik imel od tega, če postane fan strani
- komu je namenjena ta skupnost in kdo je v njej
Dodatne ideje
- call to action – postani fan/oboževalec je bistveni sestavni del landing taba. Ponavadi se najbolje izkažejo marketinški materiali, v katerih ljudem poveš, kaj naj naredijo.
- pomembne stvari na začetek in konec – najbolj pomemben je seveda call to action – ta naj bo na vrhu strani in naj kaže na gumb postani fan s copyjem, ki pove bistvo strani. V sredini razložimo teme strani in kako prinaša dodano vrednost fanom. Na koncu pa postavimo vsebino, ki jo hočemo še dodatno izpostaviti (npr. banner, ki usmerja gledalce na poseben avtomoto kanal na SiOL iO, ki je sestavni del v komunikaciji strani – SiOLove video vsebine).
- testiranje – glavni indikator uspešnosti in namen landing taba je seveda povečanje števila fanov. Na landing tabu je dobro delati manjše spremembe in opazovati, kako to prispeva k povečanju števila fanov.
- analitika – z landing tabom lahko tudi ugotavljamo, katere teme najbolj zanimajo uporabnike, s tem, da jih navedemo in nato merimo, kako uporabnike zanima posamezna vsebina. Ker Facebook sam po sebi ponuja zelo omejeno analitiko strani, se v tem primeru lahko znajdemo z enim od skrajševalnikom URLjev (bit.ly ali skrci.me), ki merijo število klikov na povezave. V zgornjem primeru je vsaka od grafik, ki usmerja uporabnike na posamezne vsebine, opremljena tudi z omenjeno analitiko. Tako bomo dobili dovolj trdne povratne informacije, katere vsebine najbolj zanimajo uporabnike (namig: no surprise, video is the way to go). Glede na to, da morajo grafike v FBML gostovati na lastnem (in ne FBjevih) strežnikih, pa lahko v tem primeru merimo tudi število prikazov teh grafik in čas, ki ga uporabnik preživi na tabu.