Na vseh. To velja tako za vsakega posameznika kot tudi za podjetja. Gradnja (osebne) blagovne znamke v social networih je v bistvu eden najmočnejših protirecesijskih mehanizmov. Kakor med drugim pravi Gary Vaynerchuk v spodnjem videu, se v teh časih lahko vsakemu zgodi, da je odpuščen. Kaj boš takrat, če noben ne ve zate? Blogaj, razlagaj svoje ideje, povej zgodbo.
Prav tako se zelo strinjam z njim, ko razlaga, kako ga ljudje sprašujejo, na katere social networke naj gredo. Odgovori jim, da je to vprašanje isto, kot če bi pred 10 leti spraševal, če naj oglašuješ samo na radiu ali samo na televiziji ali samo v tisku. Bodi tam, kjer so drugi ljudje.
Predvsem pa je odličen koncept sekundarnih trgov. Izpostavi fantasy baseball, najstarejš online domišljiski šport, ki sloni na dejanskih rezultatih moštev v ligi, in v njej ljudje – igralci sestavljajo svoja moštva in tekmujejo eden proti drugemu. Tu gre seveda za social network in interakcije med ljudmi ter ravno oz. zgolj zaradi fantasy baseballa veliko ljudi gleda baseball, kar še dodatno prispeva k velikemu poslu, ki ga ta liga dela v ZDA. Omeni recimo tudi lokalne, specifične social networke, kot je recimo za gradnjo blagovne znamke v Rusiji recimo primerna kopija prve različice Facebooka Vkontakte. Če prodajaš vino, poiščeš mesto, ki je zasnovano za poroke – vsaka poroka rabi vino, kaj ne? Skratka, go meet other people.
Priporočam še ogled videa: