Skip to content

Oglaševanje ali zgolj preveč denarja za oglaševanje?

SiolTV

Tole je serija jumbo plakatov na Topniški, kjer je Siol pokupil skoraj vse površine, ki se jih je pokupiti dalo, da so dali skupaj nekaj različic oglasa. Vidimo pa, da je to primer, ko namen oglasa niti ni prodaja, vendar zgolj branding. Samo sporočilo oglasa je popolnoma generično.

Siol TV. Več kot televizija… Hm, kaj že točno? Glasba, novice, filmi, itd. so tudi drugje. To definitivno ni konkurenčna prednost.

Trenutek, o katerem sanjarite ves dan. Cel dan sanjamo, kako bomo gledali TV, aha. In potemtakem prideš domov in greš brat časopis, medtem ko se ti tmala sama igra. Tole ne bo zdržal. I might get it wrong, ampak hej, tole sporočilo sem dojel. Je pravo? Ali je kaj drugega vmes? IMHO, v prodajnem oglasu dvoma o sporočilu ne bi smelo biti.

Je pa res nekaj in tukaj ti obilica denarja to omogoča – ko so ljudje zasičeni z obilico (raznovrstnih) oglasov, velikim preostane skorajda samo še to, da pokupijo vse razpoložljive oglasne površine.

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.