Glede na podatke Socialbakers.com se izgleda rast števila slovenskih uporabnikov Facebooka upočasnjuje, saj je Facebook v zadnje pol leta pridobil zgolj nekaj več kot 27 tisoč slovenskih uporabnikov, v zadnjem mesecu je svoj račun izbrisalo slabih 7 tisoč uporabnikov.
Če pustimo ob strani natančnost teh podatkov in debato o številu lažnih profilov, je dejstvo jasno – v Sloveniji Facebook počasi dosega svoj plafon. Navsezadnje je že dosegel več kot polovico vseh slovenskih uporabnikov interneta (podatek v zadnjem stolpcu o penetraciji bržkone ne drži). Za ogled celotne lestvice klikni na grafiko.
Kaj to pomeni za slovenske blagovne znamke?
Če se ozremo na lestvico TOP30 slovenskih blagovnih znamk, vidimo, da se v zadnjih par mesecih ni veliko spremenilo. Z občutnejšo prednostjo vodijo Radio 1, Lisca in Radio Hit, okoli 20 tisoč privržencev manj ima naslednja skupina, kjer so Gorenjka, Itak, Slovenija ima talent in Mobitel, nato pa se med dobrih 35 tisoč in 20 tisoč privrženci zvrstijo vsi ostali na TOP 30 lestvici.
Pričakujemo lahko, da bodo te številke še nekoliko zrasle, vendar pa si drastične skoke (npr. čez 100 tisoč ob kakšni briljantni viralno-spamerski akciji katere od blagovnih znamki) težko obetamo. (Prihajajoče) blagovne znamke lahko sedaj že dobijo približen občutek, na kako veliko število privržencev lahko računajo.
Jasno pa je, da število privržencev (še posebej v nišnih panogah) ni glavno merilo uspešnosti strani in tako lahko blagovne znamke s tem številom uporabnikov naredijo marsikaj.
Večji doseg si lahko še vedno obetajo predvsem interesne strani (npr. Masaža z 281 tisoč privrženci), strani s podporo umrlim ljudem, na naivnosti uporabnikov Facebooka se lahko kakopak še vedno napajajo tudi razne potegavščine.
Kakšno je tvoje mnenje? Je to to ali si lahko obetamo še kakšen skok v rasti slovenskih Facebook uporabnikov?