Skip to content

Sinhronizacija objav v družbenih medijih

Glede na to, da obstaja shitload spletnih storitev, ki jih lahko uvrstimo v kategorijo družbenih medijev, to posledično pomeni, da imamo njihovi uporabniki tudi nezanemarljivo veliko količino dela s tem, da jih redno osvežujemo.  Mrtvi profili niso zanimivi, kaj ne?

Z namenom zmanjšati količino tega dela je nastalo več storitev, kakor je denimo Ping.fm, ali pa so snovalci samih storitev že vgradili sinhronizacijo z drugimi. Tako je npr. možno pošiljati objave s Twittra naravnost na LinkedIn. Kakor v enem pogledu za objavo vsebin res porabimo manj dela, pa se s samodejnim objavljanjem vsebin velikokrat zgodi, da to, kar objavimo v eni storitvi, preprosto ne sodi v drugo.

Glavni razlog, zakaj samodejna sinhronizacija večinoma ni primerna, je različna namembnost storitev in tudi delovanje/omejitve storitev.

Trenutno je najbolj v nebo vpijoč primer LinkedIna in Twittra. LinkedIn je v osnovi namenjen poslovni rabi, je nekakšen online CV. Poleg tega ga Google precej dobro indeksira, tako da ko nekdo (recimo bodoči delodajalec ali poslovni partner) googla tvoje ime, tvoj profil vsebuje tudi objave s Twittra, ki razen če ga ne uporabljaš zato, da se tam pozicioniraš kot strokovnjak na svojem področju, zelo verjetno nimajo kaj veliko s tem, kar delaš za kruh.

Potemtakem torej ne obstaja pameten razlog, da bi na svojem profilu imel vsebine, ki ti ne prinašajo dodane vrednosti. Kdaj je sinhornizacija smiselna in kdaj ne?

Sinhronizacija DA:

  • zgolj in samo kadar vsebina objave sovpada z namembnostjo posamezne storitve, kjer komuniciraš (kot posameznik ali podjetje) in je objavljena v obliki, ki ustreza načinu delovanja posamezne storitve (npr. objave na Facebooku so lahko daljše kot na Twittru)

Sinhronizacija NE:

  • kadar si preveč len, da bi prilagodil vsebino/obliko objave, da ustreza načinu objavljanja na posamezni storitvi (število znakov objave, fotografije, video),
  • kadar vsebina objave nima veze s tem, kar si sicer objavljal na posameznih profilih,
  • kadar vsebina objave ne ustreza tipu publike, ki jo imaš na posameznem profilu (npr. poslovna na LinkedInu, privat na Facebooku).

Nekateri tudi cenimo to, da se naši prijatelji ali podjetja in javne osebnosti, ki jim sledimo, potrudijo in objavijo vsebine za vsak kanal posebej in tako izpadejo kul ;)

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.
  • Miha

    Ravno ta ping.fm mi je celonocno pijancevsko twittanje objavil na linkedinu – komaj dokaj pravocasno vse zbrisal preden bi bilo joj!!!