Skip to content

Reci hvala

Toshl je storitev za sledenje osebnim stroškom. Če imaš Android, iPhone ali Maemo mobilno napravo, storitev preprosto moraš uporabljati. Ampak več o tem enkrat drugič. Sicer pa klikni na povezavo in ti bo hitro vse jasno.

Ampak tokrat ni poanta v sami storitvi, kakor je v odnosu, ki ga ima podjetje 3fs (od koder prihaja Toshl) s svojimi uporabniki. V svoji kul komunikaciji na Twittru in Facebooku tu pa tam pripravijo kakšen goodie za svoje zveste uporabnike/privržence/sledilce. Tokrat je Toshl podarjal nadkul nakupovalne torbe (whoa, poglej tule!). Glede na to da imajo moji IDji na Twittru in Facebooku bržkone zagotovljeno mesto v hall of fame najbolj zasvojenih uporabnikov, sem ujel tudi Toshlov giveaway in postal veseli lastnik skrajno ekološke, perljive in vzdržljive torbe (ne kupuj vsakič znova naravi neprijazne vrečke v svoji najljubši štacuni!).

Vendar pa se 3fs in izkazal samo tokrat. Nekaj časa nazaj sem ravno tako kot do torbe prišel do Stripgenerator majice. Obakrat sem poleg majice in torbe dobil tudi posvetilo v stilu, kakor je na skenu spodaj (komaj ga rešil pred romanjem v koš).

Tako posvetilo sicer ni nujno, prejemnik bi bil najbrž zadovoljen že s tem, da je dejansko dobil to, kar si je prislužil. Vendar pa je to res lahko tisti ključni korak, s katerim lahko osvajaš srca.

Kaj vse so v 3fs s tem naredili prav:

  • zahvalili so se za to, da si se jim odzval
  • izpostavili prednosti in uporabnost nagrade
  • naredili call to action – blogaj, tvitaj, IRCaj – povej svojim frendom. Skratka, če ljudem poveš, kaj naj naredijo, je večja verjetnost, da bodo to tudi naredili=)
  • uporabili humor (ne moreš jim niti zameriti, da so si vzeli kar precej časa za dostavo)
  • pokazali predanost storitvi in vero vanjo (yeah!)
  • ton sporočila je res prijateljski. Your Toshl team. Mi smo tvoji frendi.

Way to go, 3fs. Keep it up.

toshl

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.
  • container

    Zakon odnos, to bi se morala marsikatera firma naučiti.
    Me pa zanima kako je s tem toshlom … nisem dobil prepričljivih novic o njihovi profitabilnosti. Bo zadeva sploh kdaj “za prodat” ?

  • Ja, res kul. Ne vem. To je bolj vprašanje za fante v 3fs. V skenu sicer v footerju v drobnem tisku piše, da iščejo investicijo in da če kdo koga pozna, naj sporoči.

  • Andraz

    Zdravo

    Toshl je v resnici produkt nasega internega znanja, tokrat namenjenega koncnemu uporabniku in ne neki vecji stranki, od koder naceloma 3fs dobiva najvec relavantnega revenua. In kot tak bo sel se skozi nekaj faz razvoja in dizajna, ki ga bomo financirali po najboljsih moceh, takoj za tem pa bo nastopila faza aktivnega iskanja partnerstva, predvsem v neki kapitalski obliki. S to pomocjo si zelimo produkt pripraviti na profitabilnost.