Skip to content

Ko inovacija ni več samo buzzword

Med brskanjem po webu sem naletel na tole odlično prezentacijo, ki pove, da kakršenkol produkt ali storitev že imaš, je pomembno predvsem, kako dobro nastaviš svoj poslovni model in tu je definitivno največ možnosti za inoviranje.

Nekaj iztočnic in dodatnih komentarjev:

  • ne preživijo najmočnejši, ampak najbolj prilagodljivi (poglejte dinozavre)
  • najboljša zaščita pred krajo ideje je učinkovita realizacija in prodaja storitve/produkta. Pozabite na patente, pravnike in podobne zadeve (Ivo Boscarol na seminarju ŠB)
  • Matjaž Gantar (na VIP večeru) med drugim trdi, da tveganja v bistvu ni, največje tveganje je lahko neustrezna oblika prodaje, napačen poslovni model, v glavnem nekaj, kar pripomore k temu, da se proizvod/storitev ne prodaja
  • na trgu ni časa za jamranje in čakanje. Če izgubiš fokus in zamudiš, ostaneš zadaj in propadeš (in kot lahko vidite v prezentaciji, ne dejtaš več vsak dan druge bejbe, ampak trdo delaš, da se pobereš)

Check this out:

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.
  • klavdija

    bravo anej! tako naprej, pa bo kruha dovolj za vse (tudi za tiste, ki ti bodo sledili)! se priporočam za še kako “razsvetlitev”
    pozdravi iz basla!