Med brskanjem po webu sem naletel na tole odlično prezentacijo, ki pove, da kakršenkol produkt ali storitev že imaš, je pomembno predvsem, kako dobro nastaviš svoj poslovni model in tu je definitivno največ možnosti za inoviranje.
Nekaj iztočnic in dodatnih komentarjev:
- ne preživijo najmočnejši, ampak najbolj prilagodljivi (poglejte dinozavre)
- najboljša zaščita pred krajo ideje je učinkovita realizacija in prodaja storitve/produkta. Pozabite na patente, pravnike in podobne zadeve (Ivo Boscarol na seminarju ŠB)
- Matjaž Gantar (na VIP večeru) med drugim trdi, da tveganja v bistvu ni, največje tveganje je lahko neustrezna oblika prodaje, napačen poslovni model, v glavnem nekaj, kar pripomore k temu, da se proizvod/storitev ne prodaja
- na trgu ni časa za jamranje in čakanje. Če izgubiš fokus in zamudiš, ostaneš zadaj in propadeš (in kot lahko vidite v prezentaciji, ne dejtaš več vsak dan druge bejbe, ampak trdo delaš, da se pobereš)
Check this out: