V življenju sem obiskal samo tri različne frizerje. V sredo sem šel k novemu, ker med vikendom nimam časa za svojega dosedanjega cerkniškega frizerja in ker je bil res že skrajni čas, da svojo glavo spravim v red (da, na žalost samo lase). Pred tem sem razmišljal, kam naj grem. Sicer frizerjev je res veliko v Ljubljani, a sem se spomnil na Anžeta, ki je pred časom pravil nekaj v smislu, kako se je strigel pri enem frizerju, kjer so mu še zmasirali glavo in je prišel dokaj ugodno skozi + njegova frizura je zgledala kar kul. 🙂 Anže dal potem vse info in voila, gremo se strič.

Šel sem v Studio4 na Pražakovi 4, med policijo in Telekomom na Bavarcu. Pridem not, taka prostorna oranžna zadeva, zagledam mojega frizerja in mu rečem, Edo, a ne? Anej? Jep! Edo takoj simpatični gospodični reče, evo, dobr ga dej. Hm? (Alrite!) Nekoliko začudenega me posadijo na ono zadevo za umivanje glave. In potem se je začelo. Najprej mi je dobro umila glavo. Potem pa masaža glave. I mean, woman’s got the feeling. Če bi bil maček, bi predel. Potem pa še vrat. Super! Takoj sem rekel, če me še Edo ostriže tako kot treba, imajo novo stranko. Na koncu mi posuši še glavo in potem na stol za striženje.

Pride Edo, zmenva, kako pa kaj in začne. Nakar pride še taista gospodična, se vsede zraven, vzame kremo in reče, dajte mi roko. Hm? – Ja mal vas bomo razvajal, to mamo zj novo. (Alrite!)  V glavnem, kakor dobro ji je šlo pri glavi, je bilo še bolje z rokami:) Vsaka roka 10 min.  Hedonizem:) Saj kot da ne bi bilo še dovolj, sledi na koncu še eno umivanje glave in še krajša masaža.

They got me.

Račun? 17,5€. Pri prejšnjem frizerju sem plačeval sicer cca 10€, ampak tole je bilo vredno vsakega centa. Prej so me pač posadili na stol, ostrigli in to je bilo to. Tule pa je bil odnos na popolnoma drugi, nesporno višji ravni, dejansko se počutiš kot gospod. Ne vem sicer, kakšna je praksa pri drugih salonih, ampak pri temu so zadeli v polno, kar se mene tiče.

Kaj se lahko naučimo iz tega?

Da ne bo ta zapis izgledal zgolj kot reklama (čeprav je to povsem dobronamerno in brezplačno priporočilo), poglejmo še, kaj se iz tega lahko naučimo:

  • če stranko spoštuješ in z njo tudi tako ravnaš, bo to gotovo znala ceniti in se bo vračala
  • stranke so pripravljene plačati tudi višjo ceno, če zato tudi primerno več dobijo
  • če naredite dovolj remarkable storitev ali produkt oz. če vam uspe pokazati vašim strankam to višjo vrednost, bodo stranke govorile o tem naokoli (tako kot jaz sedaj) in v končni fazi tako vaše stranke postanejo evangelisti vaše storitve/produkta – torej vas oni oglašujejo.
  • največ, kar si podjetje lahko želi, je stranka, ki se vrača in ki je pripravljena za vaše podjetje zastaviti svoje ime
  • inovacije v zelo malo primerih ležijo v sami storitvi/produktu kot takem, pač pa veliko večji uspeh doživijo tiste storitve/produkti, kjer se inovira na podorčju novih poslovnih modelov, distribucije, dodatnih storitev,… torej na sami realizaciji in posledično prodaji