Inovativnost, sledenje trendom, kakovost, lep design – eden od dokazov, da znamo tudi Slovenci delati masovne hi-tech izdelke, prihaja iz Gorenja. iChef v kuhinje prihaja s 65 prednastavljenimi recepti in nastavitvami za kuho raznih jedi, ki jih potem avtonomno tudi skuha, na voljo pa ima še 150 mest, ki jih lahko domači chef vnese sam. Kuhar ali kuharica vse nadzoruje preko lepega vmesnika na zaslonu na dotik; slednji tako končno zares prihaja tudi v kuhinje.
Ta zapis pa ni namenjen toliko predstavitvi izdelka samega, kakor je namenjen predstavitvi zgleda, ki ga je Gorenje naredilo in kateremu bi moralo slediti še veliko slovenskih podjetij, ki so sicer sposobni narediti visoko kakovostne izdelke, šepa pa jim predvsem pri prodaji in posledično je na kocki tudi obstoj podjetij.
Da Gorenje razume trende in tudi muhe potrošnikov, na katere cilja, je dokazalo že s hladilniki, ki so bili okrašeni s Swarowski kristali ali hladilniki, ki za upravljanje podpirajo iPhone. Gorenje v tem primeru ni naredilo samo presežka pri izdelku, ampak se je izkazal tudi njihov PR oddelek. Novico o lansiranju izdelka je objavilo nekaj slovitih blogov in medijev in to je gotovo dobra popotnica za prodajo. V nadaljevanju pripenjam par screenshotov (na zapise prideš s klikom na posamezni screenshot).
Wired
Engadget
Trend Hunter
Yanko Design
Business Insider