Skip to content

Univerzalen recept za uspeh

Odkar sem začel hodit na faks, sem se udeležil precejšnjega števila dogodkov, ki so tako ali drugače poskušali svojim slušateljem najti recept za uspeh oz. kmalu se zalotiš, da je dejansko skoraj vsak dogodek tak. V Sloveniji je zlajnan primer Zoran Janković. Vsa čast temu človeku, a njegovo življenjsko pot znam že na pamet. Pojavlja se še par imen na tovrstnih dogodkih, hitro se začnejo obračati ena in ista.

Nenazadnje pa na spletu obstaja ničkoliko blogov in ostalih spletnih strani posvečenih tej temi. Vsak obrača težke filozofije s svojega konca. Saj, kaj pa je sploh uspeh? Veliko denarja? Ne, to je posledica. Sreča pri temu, kar delaš? Že bližje resnici. V bistvu si mora na to vsak odgovoriti sam. Definitivno pa denar ni uspeh. Vsak posel ali služba, v katero gre človek izključno zaradi denarja, mu ne prinese sreče (seveda se tega ne da posplošiti na kratek rok, verjamem pa v to na dolgi rok).

Skratka. Če pogledaš ljudi, ki jim je uspelo, vidiš večinoma en skupni imenovalec: zelo hitro so odkrili, kaj je njihova strast – kaj jih žene naprej in pripravljeni so bili trdo delati za to. To je to. No, pomagala jim je še žilica za biz dev. Ampak srčika uspeha sta vedno strast in trdo delo.

Mimogrede. Priporočam v branje knjigo Garyja Vaynerchuka Crush It. Ni dolga, 140 in nekaj strani ima, lahkotno se bere. V njej Vaynerchuk razloži svojo zgodbo o uspehu in poda tudi zelo uporaben checklist, kaj vse naj nekdo naredi na spletu, da bi razvil svojo osebno blagovno znamko.

DOBER ZAPIS? NE ZAMUDI NASLEDNJEGA.
Pridruži se naročnikom, ki vsako sredo prejemajo zadnje objave z bloga in vsebine na temo grajenja posla na internetu in uporabniške izkušnje.
Tvoj e-mail naslov seveda ostane samo pri meni.
  • darknewt

    še preden sem prebral post do konca sem zavohal da bo omenjen Vaynerchuk. Fajn knjiga je, ja. :)

  • Sklepam, da si jo prebral…=) Po moje ena zelo redkih tovrstnih knjig, kjer je opisano kaj in predvsem kako. Kredibilnost si builda tut s tem, da res dela vse, kar piše. Npr. ko sem tvitnil, da sem nabavil njegovo bukvo, se mi je zahvalil v replyju.