David (hvala) mi je poslal tole povezavo, kjer Sloggi organizira worldwide internet contest, ki ga opisujejo kot:Pokaži mi svoj sloggi je mednarodna spletna skupnost, ki glasuje za fotografije, klepeta, flirta in vam omogoča spoznati ljudi in se enostavno zabavati! Naložite svojo fotografijo takoj in preverite, koliko ste privlačni! Od junija 2008 pa bomo znova iskali najlepšo moško in žensko zadnjico na svetu. Glavna nagrada: 15.000 EUR in sloggi manekenska pogodba!

Zadeva je totally brilliant iz naslednjih razlogov:

  • na res najboljši način so ukradli (in ne kopirali!) koncept HotOrNot in ga integrirali v svojo marketinško akcijo
  • ljudje si veselo to pošiljajo med sabo – virusna akcija
  • imajo svetovno občinstvo, moške in ženske
  • celotna akcija jih stane…drobiž
  • prilagoditev za različne države vključe več ali manj zgolj prevajanje vmesnika (ne sicer popolnoma posrečeno)
  • močno pozicioniranje na webu in gradnja blagovne znamke
  • gre tudi za grajenje skupnosti. Vsak ima svoj profil, lahko povabiš prijatelje (lahko bi naredili sicer uvoz kontaktov iz Gmaila), torej se res trudijo združit ljudi na enem mestu.
  • glasuješ lahko brez prijave. Če pa hočeš, da se tvoj glas dejansko šteje, se moraš prijaviti – gre torej za grajenje res obsežne baze kontaktov potencialnih strank (spodnje perilo itak nosimo vsi:) Ciljanje, ciljanje, ciljanje.
    • Želim se naročiti na prejemanje show mw your sloggi obvestil z aktualnimi informacijami o mojem profilu in aktivnostih na strani.
    • Rad/a bi se naročil/a na sloggijevo Poročilo s tekočimi informacijami o natečaju “Pokaži mi svoj sloggi” in znamki sloggi.
  • ideja je popolnoma preprosta (ugibam, da tudi zelo učinkovita)
  • head-hunting (manekenke/manekeni) praktično brez truda
  • super izkoriščajo vsaj štiri od 7 smrtnih grehov
    • napuh – ko odda uporabnik/ca svojo fotografijo gor v stilu jaz imam pa najboljšo!
    • pohlep – po zmagi, denarju
    • pohota – guys do girls, girls do guys (and girls, naturally)
    • zavist – če ima nekdo boljšo od tvoje 🙂
  • enkrat na teden naredijo iz izbora 10 najboljših riti 3D prilagoditev – s posebnimi očali (modro-rdeče) torej lahko gledaš riti v 3D 😉 Ker teh očal ponavadi nimaš doma in se ti zdi kul, da bi to gledal, se moraš odpraviti v trgovino, kjer prodajajo Sloggi zadeve – torej povezujejo online in offline – stranka pride v trgovino in opravi nakup.
  • takoj zraven je še banner na njihovo spletno trgovino in predstavitev njihovih izdelkov. Itak.