Včeraj sem bil na Delovi okrogli mizi na temo Kdo bo služil z internetom. Posnetek okrogle mize najdeš na Delovem Youtube kanalu. Na okrogli mizi so bile omembe vredne tri misli. Mitjevi opazki, ko je komentiral neroden in z oglasi okrašen proces plačevanja naročnine na Piano (kateremu brez pomisleka v trenutni izvedbi napovedujem #epicfail) in dejstvo, da start-upi, ki so pravilno ugotovili uporabnikove potrebe in vse skupaj zapakirali v dobro uporabniško izkušnjo, nimajo težav s preživetjem. Žebljico na glavico pa je zadel Primož, ko je povedal naslov tega zapisa: “Ko ti človek hoče dati svoj denar, ga ne oviraj pri temu.”Stavek, ki je sicer tako enostaven za razumeti, a ga je očitno vse preveč pogosto tako očitno tako težko implementirati v vsakdanje produkte.
No, potem pa danes zjutraj končno opravim svoja prva dva resna klica s storitvijo Vox.io. Začetni bonus 2 € je skopnel in že med klicem sem dobil e-mail, da se stanje na računu približuje ničli in da ga bo potrebno napolniti. Od tu naprej sem porabil klik, da sem prišel na vox.io stran s ponudbo za polnitev računa, klik, da sem izbral znesek polnitve, vpisal uporabniško geslo in ime na Paypalu in kliknil Confirm. Skupaj torej trije kliki in vpis uporabniškega imena in gesla. Proces je prikazan na spodnji sliki.
Vox.io je lep primer, kako ustvariti odlično uporabniško izkušnjo pri najbolj pomembnem delu posla na interneti – plačevanju. Ne da se vedno vsega narediti s 3 kliki, samo ne ovirajte uporabnikov s tono nedelujoče-motečega javascripta, ko vam hočejo dati denar.