Tak občutek dobiš, ko odpreš račun in ti po več kot enem mesecu (31.5. sem odprl račun) in dveh obiskih poslovalnice ne pošljejo naprave za generiranje gesla za dostop do spletne banke ne na dom ne v poslovalnico. Ker nisem pripadnik analognega bančništva je dostop do spletne banke zame edini relevanten.

SKB mi ravno tako ni poslala obvestila, kdaj je pripravljena plačilna kartica oz. je niti ne pošljejo na dom. Kako obupna uporabniška izkušnja.

Klic je izgledal nekako takole:

A: Pozdravljeni, odločil sem se, da zaprem račun pri vas.

B: Zakaj pa?

A: Ker mi v enem mesecu niste omogočili dostopa do spletne banke.

B: Nekaj se je zataknilo. Nisem jaz kriva.

A: Saj vem, da niste vi krivi, ste pred mano spisali in poslali vse obrazce. Krivi so vaši procesi, ki ne delujejo in zaradi tega nočem biti več vaš komitent.

B: To pa ni lepo od vas, kar ste rekli. Ok, zglasite se pri nas v poslovalnici pa bova odprla zahtevek za zaprtje računa.

Kar tako. Ni me niti poskušala prepričati. Očitno me ne rabijo. Nasvidenje, SKB.