Televizija se počasi tako ali drugače seli na računalnike in mobilne naprave tudi pri nas. Telemach je pred kratkim lansiral D3GO, SiOL oz. Telekom Slovenije pa SiOL TViN. Televizijske programe tako lahko gledaš na računalniku in na mobilnih napravah z iOS ali Android operacijskim sistemom. Sliši se super, a za vse tiste, ki si ne želimo imeti televizije doma in ne imeti sklenjenega naročniškega razmerja za televizijo, je to neuporabna storitev, saj jo lahko uporabljajo samo obstoječi naročniki.

Zame kot uporabnika konvergenca storitev določenega ponudnika ne pomeni to, da mi za naročilo samostojne storitve hočejo vsiliti dodatno storitev, ki je ne rabim. Dostop do interenta ni več nekaj ekskluzivnega, medtem ko je pobiranje denarja prek interneta očitno še vedno rocket surgery. Bil bi pripravljen plačati bodisi za SiOL TViN ali D3GO, ampak to sploh ni opcija, ker nisem naročnik enega od televizijskih (ali internetnih v Telemachovem primeru) paketov omenjenih ponudnikov. SiOL mi kot Mobitelovemu uporabniku niti ne ponudi možnosti, da bi plačal za storitev. Hja, če nočete mojega denarja, pa nič.

Na Oatmealovi strani najdemo super strip o piratu, ki to postane, ker ni imel druge izbire. Primer je tu malo drugačen, kakor v stripu, ampak bistvo vsega tega je, da obstaja vse več in več ljudi, ki preprosto nočemo več imeti sklenjene naročnine za televizijo. Računalnik, mobilna naprava in velik dodaten monitor zadostujejo. Model, ki bi bil ustrezal temu tipu uporabnikov je samostojna storitev z višjo ceno, v primeru če nisi že sicer naročnik bodisi televizijskega paketa ali pa imaš internetno naročnino sklenjeno pri drugem ponudniku.

Še vedno bodo obstajali ljudje, ki bodo gledali televizijo doma na kavču. Vse več pa nas bo tistih, ki bi si radi mogoče pogledali samo določeno oddajo, tekmo ali film, mogoče bomo obtičali na kakem letališču in ne bomo imeli kaj početi, mogoče…, ne glede na lokacijo in ponudnika dostopa do interneta.

Dragi operaterji, počasi bo potrebno prenehati z vlaganjem energije v to, da razmislite o vseh načinih, kako omejiti uporabo vaših storitev in jo vložiti v to, kako narediti noro dobre storitve, za katere bodo ljudje brez pomisleka dali svoj denar.