Pri postavljanju Facebook (FB) strani Siol.net Novice smo razmišljali, kakšne unikatne vsebine ponuditi fanom na FB strani v skladu s trenutnimi produkcijskimi možnostmi. Vsebine (besedilo) na FB so relativno dobro indeksirane v iskalnikih, kar pomeni, da poleg ponudbe aktualnih novic s portala, potrebuješ tudi dodatne vsebine na FB.
Preference uporabnikov po tipu vsebin se poleg strnjenih, najbolj aktualnih informacij nagibajo predvsem v mnenja, komentarje, subjektivne, a dobro argumentirane poglede na aktualno dogajanje. Tu je bil, kot se je izkazalo dobra in očitna izbira Jože Bonča, bivši radijski novinar, sedaj zaposlen na Planet9.
Jože tako vsak dan napiše komentar dneva – njegov pogled na aktualno dogajanje v Sloveniji in svetu. Po relativno dobrem odzivu je uredništvo novic prepoznalo dodano vrednost lastnih komentarjev in izoblikovanja lastnega mnenja spletnega medija. Tako so komentarji sedaj uvrščeni na portalu Siol.net, kjer so odziv in komentarji še toliko boljši. Danes (2.2.2010) je denimo komentar dneva uvrščen celo na vstopni strani portala.
To je po mojem mnenju zelo dober primer, kako lahko družbeni medij, kakor je Facebook, predstavlja push svoji blagovni znamki in ji prinaša pravo dodano vrednost.