Seth Godin je napisal dober post o načrtovanju, lansiranju in urejanju/popravlanju.
Torej, kako je bilo včasih: ustvari – uredi – lansiraj
Kako je sedaj: ustvari – lansiraj – uredi – lansiraj – ponovi.
To je nekako tudi postala sama logika te dni, še posebej v internetu. Vse več projektov se lansira še prej, ko so dejansko dokončani. In potem se sproti ureja in lansira in to je nek ponavljajoč se proces. Zadnji tak primer je denimo Noovo, novi projekt Andreja Nabergoja. “A simple solution to a big problem” Okej. Se včlanim. In potem? Me obvestijo, ko bo kaj za pokazat. Dobra. Teaser.
Po drugi strani, če dobro opazuješ, vidiš, kaj drugi delajo dobro in tudi kakšne napake delajo. Večina ponavlja svoje napake, zato ne rastejo, preprosto zato, ker niso tako organizirani, ker nimajo prave organizacije, ki bi to zmogla narediti. Seth govori o Squidoo-ju, storitvi, kjer lahko promoviraš sam sebe ali svoje podjetje. Tam uporabniki vsebine ustvarjajo, jih takoj lansirajo in potem urejajo. Tisti, ki znajo dobro opazovati, napak ostalih ne ponavljajo in so zato boljši.
Podoben princip velja za celoten internet. Tisti, ki načrtujejo in načrtujejo in razvijajo svoje storitve/produkte/poste do popolnosti bodo vedno v zaostanku za tistimi, ki lansirajo svoj “thing” takoj in se sproti učijo.
Nauk: ne razmišljajte preveč, ko se vam nekaj utrne, to naredite. Pomembno: ne samo razmišljajte, ampak naredite.