Preprosto. Naredite produkt/storitev, ki glede na trenutno stanje na trgu tako izstopa oz. tako bolj učinkovito rešuje določen problem, da bo olajšala življenje mnogim ljudem in se za to preprosto mora izvedeti. Povsod.

Gre približno takole:

  • ljudje bodo po eni strani to delili s svojimi prijatelji, ker jim želijo pomagati, olajšati življenje ali pa ker hočejo izpasti kul, ker so našli nekaj, kar je tako kul, da si bodo njihovi stiki mislili, da so kul
  • mediji bodo hoteli o tem pisati, ker bo ljudi to zanimalo in posledično bodo zaradi tega, ker so objavili novico o nečem blazno kul, tudi sami izpadli blazno kul v očeh svojih bralcev in si bodo s tem zvišali obisk, branost ali gledanost.

Trenutno najboljši primer za to je preveri.avtocenter.si, preprosto in učinkovito orodje za preverjanje avtov in tudi vseh drugih vozil. Z vnosom zgolj treh podatkov se uporabnik prepriča, koliko lastnikov je avto imel, od kje je prišel, ali je (ne)ukraden in ali so plačane vse potrebne dajatve. Orodje tako prinaša prepotrebno transparentnost na avtomobilistični trg in dejansko rešuje problem – varnost pri nakupu. Kdo si ne bi želel biti prepričan, preden kupi avto? Več o orodju tule.