Zdelo se mi je zanimivo pripraviti infografiko o zastopanosti kategorij Top30 slovenskih FB strani s privrženci oz. uporabniki Facebooka, ki jim je všeč določena stran. Tako ima daleč največ privržencev kategorija Hrana in pijača. Med temi FB stranmi je tudi največ uporabniško ustvarjenih.

Hitro rastoči sta še kategoriji Radio in TV ter Turizem in gostinstvo. V prvi trenutno na pridobivanju novih privržencev intenzivno delajo na Radiu Hit in Radiu1, FB strani Slovenija ima talent pa prinaša pravkar največ privržencev trenutno potekajoča istoimenska oddaja. V drugi pa lahko s prihajajočima poletjem in počitnicami pričakujemo še hitrejšo rast, saj bodo tu veliko novih privržencev pridobile predvsem turistične agencije. Na lestvici Top30 pogrešam predvsem več (spletnih) medijev, mobilnih operaterjev in spletnih trgovin.

Zanimiva je tudi primerjava števila privržencev glede na upravljanje Facebook strani. Izrazito so v (tudi številu Facebook strani) prednosti podjetja, medtem ko je skupnost ustvarila nekaj najbolj zastopanih strani slovenskih blagovnih znamk.

Kategorije Top30 slovenskih FB strani