Na blog uvajam novo kategorijo, in sicer Point of the day. Gre za objave na spletu, ki ne smejo biti spregledane.
Seth je spet objavil en omembe vreden zapis na svojem blogu. Tokrat se ukvarja z dilemo – kvantiteta ali kvaliteta. Govori o 14-letnem otroku, ki je z objavo svojih videov na YouTubu dosegel več kot 45 mio ogledov. Kar je bistveno več, kot jih bo kdajkoli imelo kako podjetje, ne glede na to, kjer vrtijo svoje oglase (po možnosti imajo ta spletna mesta tudi bistveno manj prometa kot oni 14-letni falot).
Podjetja se še vedno ukvarjajo z doseganjem čim večjega števila ljudi (mase – kar se ob onih 45 mio ogledih dobesedno brezveznih vsebin zdi smešno) in ne s tem, koga dejansko zadanejo. Vedeti, koga zadaneš in temu prilagoditi ponudbo je veliko bolj dobičkonosno.
In kakor Seth ironično zaključi – če je nekaj preprosto meriti (promet na spletni strani), to še ne pomeni, da je pomembno in da prinaša kakšno uporabno vrednost (koliko in kako ta promet konvertira v € na računu).