Na Adwords oglase klikam predvsem iz radovednosti, kaj me po kliku čaka. Večinoma gre za preusmeritev na vstopno (domačo ) stran oglaševalca. Okej, ampak čemu to služi? Uporabnik sicer pride na stran, vendar kaj se potem od njega dejansko pričakuje, da naredi. Da prebere celotno spletno stran in je navdušen, kako dober produkt ima podjetje? 🙂 Jon je zadnjič bistro pripomnil, da mora biti cilj vsakega Adwords oglasa neka aktivnost, ki jo potem uporabnik izvede (oddaja e-maila, nakup, download, itd.)Na popolnoma šolski primer dobrega Adwords oglasa sem pravkar naletel; v Studiu Moderna so še enkrat pokazali, da vedo, kaj delajo.
Nagradna igra, ljudje so nori na nagradne igre (da, smrtni greh – pohlep), poleg tega pa ljudje tudi vedno hočejo nekaj novega zvedeti o sebi – kaj hudirja torej pomeni položaj, v kerem spim. Klik.
Voila. Odpre se ta stran, kjer lahko izbereš položaj, v katerem največ spiš. Landing page je narejen odlično. Preprosta stran, kjer imaš na levi (največja percepcija) naštete nagrade (potovanje v Tunizijo, jogi, lcd), za vzpodbuditev k sodelovanju pa dodajo še brezplačno knjigo, kako osvežilno spati.
Landing page je tudi izjemno uporabniku prijazen. Enkrat, ko si na strani, moraš samo klikniti na položaj, v katerem spiš in potem ti luštna skripta odpre obrazec za oddajo prijave. Do uporabnikovega e-maila tako pridejo zgolj s tremi kliki (klik na oglas, klik na sliko položaja in klik na oddajo prijave v nagradno igro). Prepričan sem, da je tu konverzija kar konkretno velika. You just have to make things easy and not make people think.
Tu pa je še en domiseln Adwords oglas. Nanj sem naletel, ko sem iskal informacije o 5. sezoni neke serije.
Njihov landing page so rezultati iskanja po 5. sezoni…no, česarkoli, kar je imelo 5 sezon. I’m not sure if it does the trick – preveč je vsega in preveč splošen landing page. Še vedno pa je obiskovalec zgolj klik stran od nakupa, če slučajno najde tisto, kar je iskal.