Mediji v svojem nastopu na družbenih medijih velikokrat podležejo skušnjavi in uberejo lažjo pot ter jih izkoriščajo zgolj kot še en kanal, kamor umeščajo svoje vsebine. A Val202 pa se je v tem primeru izkazal in prejšnjo trditev postavil na glavo.

Posebej za svoje privržence na Facebooku so naredili v stilu Weird Al Jankovica manipulacijo intervjuja z Janom Plestenjakom. Jan je sicer na koncu izpadel malce prismuknjeno, kakor je bilo tudi mišljeno, a je dojel štos in tudi sam na svoji Facebook strani objavil povezavo do videa. V tujini je eden vidnejših zgledov recimo FoxNews, ki dobro komunicira s svojimi privrženci in posebej za Facebook ustvarja vsebine ter s tem tudi nov samostojen kanal.

andrej-karoli-jan-plestenjak-intervju-val202

Video si lahko ogledaš s klikom na fotografijo ali na to povezavo.

Bistvo je torej v vsebinah, ki privržencem/sledilcem blagovnih znamk v družbenih medijih prinašajo/pomenijo dodano vrednost, zaradi katere so se potrudili in klikni Like/Follow/… gumb. V tem primeru je ta dodana vrednost zabava. Na družbenih medijih se vsakič, ko pride do povezave med blagovno znamko in njihovim privržencem, vzpostavi nova družbena valuta v obliki naturalne menjave – zabavaj me in jaz te bom podprl s svojim klikom in za to bodo izvedeli moji frendi. Ka-ching!