fail_memDanes se je znova izkazalo, da na spletu nič ne ostane neopaženo, še posebej ne lapsusi, ki se dogajajo medijem. Več slovenskih spletnih medijev je objavilo novico, ki jo je povzelo po STA (pustimo debato, zakaj je povzemanje/kopiranje novic tako priljubljeno in v čem je smisel tega početja). V prvi vrsti so bili to 24ur.com, Dnevnik.si, Rtvslo.si in Siol.net.

Šlo je za novico, da bo Madonna praznovala novo leto v Riu de Janeiru. To je na svojem Twitter profilu objavil tamkajšnji župan. A neuki spletne terminologije so novinarji na STA del novice spisali takole:

Pop zvezdnica Madonna bo Silvestra prihodnje leto preživela na Copacabani. Župan Rio de Janeira Eduardo Paes je namreč novico potrdil v petek na svojem blogu na Twitterju.

Kljub temu, da gre v primeru Twitterja  za mikroblogersko storitev, pa je zadnji stavek nesmiseln. To je seveda prvi opazil had:

@ Župan Rio de Janeira Eduardo Paes je namreč novico potrdil v petek na svojem blogu na Twitterju – wtf? a mas lahko blog na twitterju 🙂

Pridružil se mu je še mr_foto:

@hadhad Had odpusti jim, saj ne vejo kaj pišejo xD

Glede na to da imam stalno zagnan Tweetdeck (super program!), se mi zapisi na Twitterju prikazujejo na zaslonu praktično v realnem času. Kljub temu, da ni bilo omenjeno, za kateri medij gre, sem šel takoj “sporni” stavek preverit v Google in Siol.net je bil na prvem mestu (Google nas ima očitno rad=).

Prvi korak je bil poiskati vir. Z malce telovadbe po Googlu sem prišel do tvita župana Rio de Janeira, nato pa stopil do uredništva trendov, kjer smo popravili novico. Še sreča, da se na spletu to da!

Sledil je tvit:

@hadhad @mr_foto ups,kopirali so novico od STA, isto ima tudi @dnevnik_si. Na Siolu smo popravili=) Original tweet: http://bit.ly/1F2VBH =)

Napaka na ostalih medijih ostaja=) Sama napaka sicer ni tako velika in usodna, bolj je tu pomemben nauk.

Nauk zgodbe

Če delaš, grešiš. Kadar grešiš na spletu, boš opažen. V tem primeru ti ne preostane drugega, kot da napako priznaš in jo popraviš.

Tu je izrednega pomena v prvi fazi monitoring vseh vsebin, ki jih tako mediji kot tudi ljudje ustvarijo na spletu in se dotikajo tvoje blagovne znamke. Takoj v drugi fazi pa mora tako na pozitivne in predvsem na negativne objave slediti odziv. Debate na spletu ne moreš nadzorovati in zajeziti, lahko jo samo usmerjaš.